Szara eminencja streetstyle’u – Nike Kaishi 2.0

Myślisz, że szary jest nudny? Nic bardziej mylnego! Szarość w akcesoriach i detalach to mocny trend. Wiedzą o tym projektanci marki Nike – ich propozycja męskich Nike Kaishi 2.0 jest w pięknym, gołębim odcieniu. Model w takim kolorze to dobra alternatywa dla czerni –  odnajdzie się w każdej modnej, męskiej stylizacji.

nike-kaishi-2-szare

Klasyka zawsze w modzie

Nie musisz ulegać chwilowym i ulotnym trendom. Kupuj mądrze – stawiaj na sprawdzone klasyki, które nigdy nie wyjdą z mody. Istnieje kilka rzeczy, które warto mieć w swojej garderobie. Trencz w karmelowym kolorze, dobrze skrojone i dopasowane do sylwetki dżinsy, biały i czarny t-shirt z naturalnych materiałów dobrej jakości. Jeśli chodzi o akcesoria, to zainwestuj w dobry zegarek, skórzaną torbę (typu listonoszka lub aktówka) i buty sportowe. Nawet jeśli praca wymaga od ciebie formalnego stroju, to po pierwsze: zawsze są casualowe piątki, a po drugie: poza pracą też jest życie. Czas wolny, weekendy, wyjazdy, aktywny wypoczynek – podczas tych sytuacji warto mieć na nogach solidne, sportowe buty.

nike-kaishi-2-szare-2

Nike Kaishi – król lifestyle’u

Dlaczego warto postawić na Nike Kaishi 2.0? Minimalistyczny projekt i linia butów, nieprzeładowana zbędnymi detalami, to atut tych sneakerów. Kolor? To ich kolejna mocna strona, bo jest neutralny i pasujący praktycznie do wszystkiego. Wygoda, miękko wyścielane wnętrze buta, wykonanie z lekkich materiałów – to wszystko sprawia, że stopa nie zmęczy się nawet po całym intensywnym dniu. Nike Kaishi 2.0 to po prostu królewski komfort dla twoich nóg.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może cię zainteresować:
kolorowe nike air max mariah
Czytaj więcej

Nike Air Zoom Mariah

Innowacja i prostota Ta premiera to bez dwóch zdań wydarzenie sezonu. Kilka dni temu Nike wypuściło ulepszoną wersję…
Czytaj więcej
Czytaj więcej

Nike Solarsoft Slide

W 1964 roku powstała marka, której logo jest obecnie rozpoznawane na całym świecie. W początkowym etapie istnienia firma…
Czytaj więcej